„თბილისის საკრებულოს 35 მანქანა ემსახურება, ხოლო ლონდონის წარმომადგენლობით ორგანის (Greater London Authority) - არც ერთი“,- ავტომობილების შენახვის ხარჯი თბილისის საკრებულოდან ფლანგვის დეტექტორმა გამოითხოვა. მათივე ცნობით, 2016 წელს თბილისის საკრებულოს ბალანსზე არსებული მანქანების შენახვა ბიუჯეტს 104 396 ლარი დაუჯდა.
„დიდი ბრიტანეთის დედაქალაქის საკრებულოდან მიღებული წერილიდან ირკვევა, რომ ადმინისტრაციული ორგანოს წევრები და თანამშრომლები სამსახურებრივი მანქანებით ან სხვა რაიმე ტიპის დამატებითი ბენეფიტებით სახელმწიფოსგან არ სარგებლობენ. ასევე ხაზგასმითაა ნათქვამი, რომ იშვიათი გამონაკლისის გარდა, ლონდონის მერი და კოლეგიის სხვა წევრები საჯარო ტრანსპორტით გადაადგილდებიან.
ლონდონის გზა ჯამურად 14 794 კმ-ს შეადგენს, მაშინ, როდესაც მთელი საქართველოს ქალაქებისა და სოფლის გზა 13 446 კმ-ს მოიცავს ( 2015 წლის მონაცემი, სავტომობილო გზების დეპარტამენტი). მოსახლეობის რაოდენობა - 8,63 მილიონი ადამიანი, რამდენჯერმე აღემატება თბილისისა და მთლიანად საქართველოს პოპულაციას. სტატისტიკური მონაცემები ცხადყოფს, რომ გაცილებით უფრო დიდი მასშტაბებისა და ფინანსური რესურსების მიუხედავად, ლონდონის საკრებულოს წევრები პირადი ავტომობილების გარეშე ახერხებენ სამსახურებრივი საქმიანობის შესრულებას, თბილისელი კოლეგებისგან განსხვავებით“, - ნათქვამია ფლანგვის დეტექტორის მიერ გავრცელებულ ინფორმაციაში.