საქართველოში ენერგომატარებლების გამოყენების შემცირების აუცილებლობაზე ბევრს საუბრობენ, უფრო მეტიც, ხელისუფლება ენერგოეფექტურობის შესახებ კანონის შემუშავებას გეგმავს, რომლის დებულებების თანახმად, 2030 წლამდე სათბურის აირების გამოყოფა 15%-ითშემცირდება. შეგახსენებთ, რომ 2014 წლის ივნისში საქართველოს მთავრობამ ევროკავშირთან ასოცირების ხელშეკრულებას მოაწერა ხელი, ხოლო ორი წლის შემდეგ ევროპის ენერგეტიკული გაერთიანების წევრიგახდა. ამით ქვეყანამ ენერგოეფექტური ნაგებობების აშენების ვალდებულებაც აიღო.
ექსპერტები და სპეციალისტები ენერგოეფექტურობის აუცილებლობაზე საუბრობენ და უნიკალურსა და დროულს უწოდებენ ნანო ტექნოლოგიებით დამზადებული პროდუქტებს და მისი გამოყენების მნიშვნელობაზე მიანიშნებენ.
რა მდგომარეობაა ამ მხრივ საქართველოში?! კონკრეტულად რას გვთავაზობს ქართული ბაზარი? რა ინოვაციური პროდუქტი არსებობს? როგორც ნანო ტექნოლოგიებით შექმნილი პროდუქტების მწარმოებელი კომპანიის „სიგმა ტექნოლოჯის & სოლუშენსის“ თანადამფუძნებელი დამთავარიაღმასრულებელიდირექტორი გიორგი ცინცაძე აღნიშნავს „ამ მიმართულებით საქართველოში ყინული უკვე დაიძრა და ეს მისასალმებელია“, თუმცა მისივე თქმით, მსოფლიო ბაზარზე არსებული შეთავაზებები მოსახლეობისთვის არ არის ხელმისაწვდომი,ნანო ტექნოლოგიებით შექმნილი პირველი ქართული სამშენებლო პროდუქტის „ვესტუსის“ გარდა. ამასთან, კომპანიაში განმარტავენ, რომ დღეს ქართულ ბაზარზე აღნიშნულ პროდუქტზე მოთხოვნადიდია და აღნიშნული ხარისხის და ამ ფასის შესაბამის პროდუქტის ანალოგი საქართველოში არ არის, რაც კვლევებმაც დაადგინა.
დღეს, კომპანია „სიგმა ტექნოლოჯის &სოლუშენსი“ წარმოგიდგენთ პროდუქტს „ვესტუს ჰიდროს“, რომელიც ქართულ ბაზარზე მოთხოვნადი ხდება. მნიშვნელოვანია, რომ თხევადი საიზოლაციო მასალა წარმოებულია განსაკუთრებული თავისებურებების მქონე უახლესი ტექნოლოგიით. პროდუქტის წრაფად შრება და მარტივად გამოიყენება ბაზის სახით სხვადასხვა სახისზედაპირზე, როგორიცაა ტერასები და სახურავები, ტენიანი სათავსოები და ძირითადი გადატიხვრის იზოლაცია, ქარხნები და საწყობები, პარკები და ტროტუარები, ყველა სახის გზები, ლითონისა და ხის მასალები, ძველი ბიტუმიანი იზოლაცი, ა სფალტისა და ბეტონის ზედაპირები და ა.შ
პროდუქტის უპირატესობებს შორის, საყურადღებოა რამდენიმე დეტალი: არ არის დამოკიდებული ადამიანებისა და ტრანსპორტის მოძრაობაზე, არ საჭიროებს დაცვის დამატებით მეთოდებს მოჭიმვისა და ბეტონისთვის, გამოიყენება ნედლ და ტენიან ზედაპირებზე ნებისმიერ ამინდში, განსაკუთრებით ზაფხულსა და ზამთარში, არ არის აალებადი, არ იბერება და არ სკდება, გამოირჩევა მდგრადობით მექანიკური ზემოქმედებისა და დატვირთვების მიმართ. პროდუქტი ბაზარზე იყიდება სამი სხვადასხვა მოცულობით: 5ლიტრი; 15ლიტრი; 20 ლიტრი;
პროდუქტის ძირითადი სამიზნე აუდიტორია მოსახლეობაა, ასევე სამშენებლო კომპანიები, რომლებიც „ვესტუსის“ გამოყენებით უზურუნველყოფენფუნდამენტების, კედლების და სახურავების ჰიდროიზლოციას, მთლიანად ნაგებობის თბოიზლოციას, ცხელი და ცივი წყლის მილების თბოიზოლაციას, ხმის იზოლაციას, ეზოებში ჩოგბურთის , კალათბურთის მოედნების მოწყობას , ველობილიკებისა და გრუნტის საფარის დროს მათის ამტვერიანების მედეგი საფარით დაფარვას დასხვა.კომპანია ოპერირებს თბილისში, ბათუმსა და ზუგდიდში. ასევე დაგეგმილია სამომავლოდ ქუთაისის, გორისა და თელავის ბაზრების ათვისება. მნიშვნელოვანია, რომ პროდუქტს უკვე კარგად იცნობენ ბაქოში, ერვანში,კიევში,მოსკოვსა და ალმაატაში.